«Від завдання до результату треба йти найкоротшим шляхом», – Людмила Дараган, новопризначена керівник апарату ФДМУ
Людмила Віталіївна Дараган у 2003 році закінчила Юридичний факультет Київського національного Університету ім. Тараса Шевченка за спеціальністю «Правознавство» після чого розпочала свою трудову діяльність у юридичному управлінні апарату політичної партії, працювала помічником Міністра юстиції України, керівником офісу народного депутата України.
З 2019 по 2022 рік працювала Державним секретарем Міністерства у справах ветеранів України, де вибудувала ефективну організаційну систему функціонування апарату міністерства та налагодила систему організації підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців.
Людмила Віталіївна, вітаємо Вас з призначенням на посаду керівника апарату Фонду державного майна України. Як ви бачите Фонд сьогодні та які новації плануєте впровадити?
Ознайомившись з роботою Фонду я бачу чіткий шлях розвитку ФДМУ у напрямі цифровізації та ефективної кадрової політики за новітніми стандартами. Наш головний потенціал – це люди. А ефективна організаційна та кадрова політика стане інструментом розвитку.
Через впровадження кращих практик менеджменту, зробимо роботу Фонду ще більш ефективною та прозорою.
Ви маєте великий досвід в організації роботи як народних депутатів, так і цілого міністерства. До Фонду Ви прийшли з Міністерства у справах ветеранів України, де з боку громадського контролю вас відзначили за відмінне виконання обов'язків стосовно контролю виконавської дисципліни в апараті. Що вам допомагає у роботі, і як вам вдається організувати такий оперативний робочий процес?
Досвід закордонних стажувань дуже допомагає, коли ти з різних сторін бачиш функціонування та взаємодію у тій чи іншій провідній світовій установі.
Я проходила Курс Державного управління для вищих керівних кадрів на базі Наньянського центру державного управління, стажувалась в Європейському Парламенті та за програмою Конгресу США. Відусюди береш краще, адаптуєш до Українського формату та впроваджуєш.
Я за принцип «Від завдання до результату треба йти найкоротшим шляхом». Все повинно бути максимально налагоджено, оптимізовано і просто. І головне цифровізовано.
Ви казали про шлях розвитку ФДМУ у напрямі цифровізації. Які переваги та перспективи цифровізації Ви бачите в організації роботи Фонду в перспективі?
Я прийшла з відомства, яке ми фактично створювали з нуля, і враховуючи що ми це робили у час масової діджиталізації, нам вдалося повністю відійти від паперової історії та перейти у цифру. Паперова бюрократія повинна бути мінімізована.
Це дозволяє економити час та оптимізувати процеси. Так підписання документів займає до 10 хвилин, замість довгого шляху по кабінетах зі збором всіх погоджень на папері.
Максимальне спрощення процесів в організаційній діяльності, прибирання зайвих етапів, прості та зрозумілі алгоритми взаємодії – це ключ до успіху та ефективної роботи будь-якої організації. Будемо працювати над цим у Фонді.