A A A K K K

Звернення громадян до ФДМУ: звіт за I квартал 2025 року – цифри та факти

Фонд державного майна України демонструє високий рівень відкритості та готовності до діалогу з громадянами.  
 
У I кварталі 2025 року Фонд та його регіональні відділення отримали 247 звернень громадян, у тому числі: 
  • від громадян поштою – 150; 
  • від центральних органів влади – 51; 
  • від інших органів, установ, організацій – 13; 
  • від медіа – 2;
  • на особистих прийомах керівництвом Фонду та регіональних відділень – 31. 
 
При цьому, кількість індивідуальних звернень становить 237, колективних – 10.
Переважна більшість звернень – заяви (клопотання) – 181. А решта – скарги (38) та пропозиції (28). 
 
Загалом до Фонду та регіональних відділень з урахуванням колективних звернень протягом звітного періоду звернулося 493 громадянина. 
 
Протягом звітного періоду на адресу Фонду для опрацювання та надання відповідей заявникам надійшло 20 звернень з урядової «гарячої лінії».
 
Серед питань, що цікавили громадян: 
  • робота державних підприємств в управлінні Фонду; 
  • розпорядження державним майном; 
  • питання приватизації державного майна та інші.
 
Команда ФДМУ оперативно реагує на кожне звернення, надаючи кваліфіковані консультації та роз'яснення. Це підтверджує, що Фонд не лише ефективно виконує свої функції, але й активно взаємодіє з громадськістю, забезпечуючи прозорість та доступність інформації. 
 
Крім того, за I квартал 2025 року на «гарячу лінію» надійшло 872 телефонні звернення. 
 
ТОП-3 найпоширеніші питання:
  • питання оцінки майна (самостійне формування е-Довідки про оціночну вартість об’єкта нерухомості; подовження сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності на час дії військового стану та інші);
  • питання приватизація державного майна (порядок подання заяв на приватизацію об’єкта; попередній огляд об’єктів приватизації на місцях та інші);
  • питання оренди майна, щодо якого прийнято рішення про передачу в оренду, процедура подовження договорів оренди на час дії військового стану.
 
Фонд держмайна завжди забезпечує всебічну консультаційну підтримку з питань, що входять до його компетенції.