A A A K K K

Все про звернення до Фонду держмайна: просто та зрозуміло

Можна звернутися основними способами офіційного спілкування з органами публічної влади подавши звернення або запити на публічну інформацію.
 
  1. Звернення — це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
  2. Запит на публічну інформацію — це прохання до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. 
Нагадуємо!
Команда Фонду державного майна завжди готова допомогти у питаннях, що стосуються управління, приватизації, оренди державного майна та інших, що належать до належать до компетенції ФДМУ.
 
Як можна звернутися до Фонду державного майна України?
 
  • Особисто: усне звернення можна подати на прийомі в громадській приймальні за адресою м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 18/9; 
  • Через офіційний сайт: форма для електронного подання звернень за посиланням – (https://www.spfu.gov.ua/form/e-zvernenny.html);
  • Поштою на адресу Фонду державного майна України: 01133, м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 18/9;
  • Електронною поштою на адресу Фонду державного майна України: gromada@spfu.gov.ua;
  • Через “гарячу лінію” за номером телефону: 0 800 50 56 46; +38 (044) 254 29 76;
  • Зателефонувати в регіональні представництва: контакти за посиланням (https://www.spfu.gov.ua/ua/regions/fund-offices.html).
Для того, щоб отримати оперативну та вичерпну відповідь на своє питання, важливо знати, як правильно оформити та подати звернення. Воно може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
 
Що потрібно вказати у зверненні?
 
Для того, щоб ваше звернення було розглянуто належним чином, необхідно вказати:
  1. ПІБ громадянина;
  2. Місце проживання громадянина;
  3. Викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  4. Для подання письмового звернення необхідний підпис заявника та дата, а для електронного – також вказати адресу електронної пошти, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або інші засоби для зворотнього зв’язку. 
‼️ Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідним роз'ясненням не пізніше як через десять днів від дня його надходження.
 
Які строки розгляду звернень?
 
  • Строк розгляду звернень становить 30 днів.
  • Звернення, що не потребують додаткового вивчення розглядаються протягом 15 днів.
  • Якщо порушене у зверненні питання потребує додаткового вивчення, встановлюється додатковий строк, про що повідомляється заявникові. 
  • Загальний строк розгляду не перевищує 45 днів.
ТОП-5 основних питань з якими зверталися громадяни до ФДМУ з початку цього року
 
  1. Приватизація державного майна, а саме: старт великої приватизації, умови приватизації готелю «Україна» та ОГХК; попередній огляд об’єктів приватизації на місцях; включення до переліків об’єктів, що готуються до продажу; 
  2. Оцінка майна: самостійне формування е-Довідки про оціночну вартість об’єкта нерухомості; порядок подання звіту про оцінку рухомого та нерухомого майна на рецензування до Фонду; подовження сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності; здобуття кваліфікації оцінювача; функціонування Єдиної бази даних звітів про оцінку; 
  3. Оренда майна: майно, щодо якого прийнято рішення про передачу в оренду; процедура подовження договорів оренди; нарахування орендної плати в період воєнного стану; 
  4. Менеджмент державних підприємств, які перебувають в управлінні Фонду, у тому числі погашення заборгованості із заробітної плати працівникам державних підприємств; видача довідок про заробітну плату для обчислення пенсії; 
  5. Відомості про майно з Єдиного реєстру об'єктів державної власності.
Де можна отримати додаткову інформацію?
 
Більш детальну інформацію про порядок подання та розгляду звернень можна знайти на офіційному сайті Фонду державного майна України: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-elektronne-zvernennya-gromadyan.html