A A A K K K

Пояснювальна записка до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1103 «Деякі питання визначення оціночної вартості нерухомості та об'єктів незавершеного будівництва,що продаються(обмінюються)

від 21 лютого 2012 р.

  ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту постанови Кабінету Міністрів України

«Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1103 «Деякі питання визначення оціночної вартості нерухомості та об'єктів незавершеного будівництва, що продаються (обмінюються)»

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1103 «Деякі питання визначення оціночної вартості нерухомості та об'єктів незавершеного будівництва, що продаються (обмінюються)» розроблено Фондом державного майна України на виконання вимог Закону України «Про Фонд державного майна України». 

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою розробки проекту постанови є методичне врегулювання питань оцінки, приведення нормативно-правових актів Фонду державного майна України у відповідність з Законами України «Про Фонд державного майна України», «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки» та досягнення єдності методичного і організаційного забезпечення оцінки майна, майнових прав для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства.

3. Правові аспекти

У даній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:

·  Конституція України від 28.06.1996.

· Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI.

·  Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV.

· Закон України «Про Фонд державного майна України» від 09.12.2011 № 4107-VI.

· Закон України «Про центральні органи виконавчої влади»
від 17.03.2011 № 3166-VI.

· Закон України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» від 12.07.2001 № 2658-III.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту акту додаткових витрат Державного бюджету не вимагає.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови Кабінету Міністрів України потребує погодження з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством фінансів, Міністерством юстиції, Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального  господарства, Міністерством аграрної політики та продовольства.

6. Регіональний аспект

Проект акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7. Запобігання корупції

Проект акту не містить  правил та процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект нормативно-правового акта разом з повідомленням про його оприлюднення та аналізом регулятивного впливу розміщений на офіційному сайті Фонду державного майна для одержання зауважень і пропозицій. Таким чином, Фонд державного майна вжив максимально вичерпних заходів для оприлюднення проекту зазначеного нормативно-правового акта з метою забезпечення широкого громадського обговорення його положень.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект акта не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу.

Прийняття  цього регуляторного акта  забезпечить створення правових засад для визначення оціночної вартості  об’єктів нерухомості, рухомого майна та майнових прав, вимог до вихідних даних та етапи проведення оцінки при  визначенні  оціночної вартості. Досягненням установлених цілей у разі прийняття регуляторного акта буде створення правових засад для належного функціонування сфери оціночної діяльності; забезпечення збалансування системи державного та громадського регулювання у сфері оціночної діяльності.

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту постанови Кабінету Міністрів України сприятиме створенню правових засад для належного функціонування сфери оціночної діяльності, забезпеченню збалансування системи державного та громадського регулювання та контролю у сфері оціночної діяльності; підвищенню рівня професіоналізму суб’єктів оціночної діяльності, якості робіт з оцінки та обсягу об’єктивної інформації про ринок оціночної діяльності.

 

Голова Фонду                                                О. Рябченко 

 

______________    _______  2012 р.