Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм і заходів, розроблених громадськими організаціями, для виконання яких надаватиметься державна фінансова підтримка
від 17 серпня 2010 р.
Проект
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від _______________ | Київ | № _____ |
Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм і заходів, розроблених громадськими організаціями, для виконання яких надаватиметься державна фінансова підтримка
З метою ефективного розподілу коштів, які передбачаються у державному бюджеті для державної фінансової підтримки громадських організацій Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок проведення конкурсу з визначення програм і заходів, розроблених громадськими організаціями, для виконання яких надаватиметься державна фінансова підтримка, що додається.
2. Центральним органам виконавчої влади подати у двомісячний строк пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у відповідність з цією постановою та привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.
3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування застосовувати затверджений цією постановою Порядок під час визначення програм і заходів, розроблених громадськими організаціями, для виконання яких надаватиметься фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України | М. АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від _____________ № _______ |
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 р. № 1062 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу проектів програм, розроблених молодіжними, дитячими громадськими організаціями та їх спілками, стосовно дітей, молоді, жінок та сім'ї" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 31, ст. 1468).
2. Пункт 14 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1572 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" (Офіційний вісник України, 2004 р., № 46, ст. 3055).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 6 травня 2009 р. № 444 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 р. № 1062" (Офіційний вісник України, 2009 р., № 33, ст. 1158).
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 956 "Про затвердження Порядку проведення конкурсного відбору проектів і програм інформування громадськості з питань європейської інтеграції, розроблених громадськими організаціями" (Офіційний вісник України, 2008 р., № 84, ст. 2826).
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від _____________ № ____ |
ПОРЯДОК
проведення конкурсу з визначення програм і заходів, розроблених громадськими організаціями, для виконання яких надаватиметься державна фінансова підтримка
1. Цей Порядок визначає процедуру організації та проведення конкурсу програм і заходів, розроблених громадськими організаціями (далі - програма (захід), виконання яких передбачається за рахунок коштів державного бюджету (далі - бюджетні кошти).
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
конкурсна документація - комплект документів, який готується організатором конкурсу та надається учасникам конкурсу для підготовки конкурсних пропозицій;
конкурсна пропозиція - комплект документів, які готуються учасником конкурсу згідно з установленими цим Порядком вимогами та подаються організаторові конкурсу;
організатор конкурсу - центральний орган виконавчої влади - головний розпорядник бюджетних коштів;
учасник конкурсу - громадська організація.
3. Конкурсна пропозиція, що подається для участі у конкурсі, повинна:
відповідати умовам конкурсу та завданням державних програм і спрямовуватися на розв'язання найважливіших проблем у сфері їх реалізації;
визначати ефективні методи реалізації відповідної програми (заходу).
4. Оголошення про проведення конкурсу та конкурсна документація публікуються організатором конкурсу за місяць до закінчення прийому документів у друкованих засобах масової інформації та розміщуються на його офіційному веб-сайті після затвердження державного бюджету на відповідний рік.
5. У конкурсній документації зазначаються:
перелік пріоритетних завдань з виконання програми (заходу) на поточний рік;
обсяг бюджетного фінансування програми (заходу);
вимоги до конкурсної пропозиції, адреса, умови та строки проведення конкурсу.
6. Організатор конкурсу утворює конкурсну комісію у складі не менше ніж 15 осіб, яку очолює голова комісії, а також затверджує її персональний склад та регламент роботи.
7. До складу конкурсної комісії включаються представники організатора конкурсу, центральних органів виконавчої влади, а також представники громадських організацій та народні депутати України (за згодою).
У разі необхідності на засідання комісії запрошуються представники наукових установ, експертних організацій, фахівці відповідно до тематики конкурсу.
Не може бути членом конкурсної комісії особа, що є засновником, керівником, членом керівних чи дорадчих органів або працівником громадської організації, яка подала конкурсну пропозицію для участі у конкурсі.
8. Члени комісії виконують свої повноваження на громадських засадах.
9. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу конкурсної комісії.
Засідання конкурсної комісії проводяться у разі потреби з повідомленням про це учасників засідання не пізніше ніж за три дні до його початку.
10. Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів членів конкурсної комісії, присутніх на засіданні.
За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Протоколи засідань конкурсної комісії підписуються головою конкурсної комісії та відповідальним секретарем, який обирається з числа членів комісії.
11. Усі рішення конкурсної комісії доводяться до учасників конкурсу та розміщуються на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.
12. Конкурсну пропозицію для участі у конкурсі може подати громадська організація, яка є юридичною особою та зареєстрована в установленому порядку не пізніше ніж за рік до дня закінчення строку подання конкурсної пропозиції за умови, що така організація робить внесок для реалізації проекту програми у розмірі, визначеному організатором конкурсу (але не менш як 10 відсотків необхідного обсягу фінансування), крім громадських організацій інвалідів та ветеранів.
13. Конкурсна документація не допускається до участі у конкурсі у разі:
подання недостовірної інформації про громадську організацію;
недотримання вимог пункту 12 цього Порядку;
відмови громадської організації від участі у конкурсі шляхом надсилання організаторові офіційного листа;
перебування громадської організації у стадії ліквідації;
подання конкурсної пропозиції після закінчення встановленого строку, не в повному обсязі або з недотриманням вимог пункту 14 цього Порядку;
коли конкурсна пропозиція не передбачає загальнодержавного рівня її реалізації та не містить конкретних результативних показників виконання програми (заходу);
порушення громадською організацією вимог бюджетного законодавства за попередній рік.
14. Конкурсна пропозиція містить:
1) заяву на участь у конкурсі, складену за формою, затвердженою організатором конкурсу;
2) копію свідоцтва про реєстрацію, статуту (положення) громадської організації, засвідчених нотаріально;
3) копію рішення органу державної податкової служби про включення громадської організації до Реєстру неприбуткових організацій та установ;
4) копію фінансового звіту про використання коштів за попередній рік;
5) опис програми (заходу) та кошторис витрат для її (його) реалізації за формами, затвердженими організатором конкурсу;
6) рішення керівного органу громадської організації про затвердження програми (заходу), скріплене печаткою організації;
7) листи-підтвердження інших громадських організацій, які беруть участь у конкурсі як співвиконавці.
Конкурсна пропозиція готується українською мовою.
15. Конкурсна пропозиція подається організатору конкурсу у друкованому та електронному вигляді за адресою та у строк, визначені в оголошенні про проведення конкурсу.
Для підтвердження надходження конкурсної пропозиції видається довідка, в якій зазначаються дата і перелік поданих документів.
16. Якщо конкурсна пропозиція визнається переможцем конкурсу, подані документи не повертаються.
17. Конкурс проводиться двома етапами.
18. На першому етапі конкурсна комісія розглядає конкурсні пропозиції у строки, зазначені в оголошенні про проведення конкурсу, і встановлює технічну та організаційну спроможність громадських організацій, програми (заходи) яких допущені до участі у конкурсі.
19. У разі потреби на підставі рішення конкурсної комісії може бути проведено перевірку достовірності інформації, поданої в конкурсній пропозиції. Здійснення такої перевірки відбувається у порядку, визначеному організатором конкурсу.
21. За результатами аналізу та перевірки достовірності інформації конкурсної пропозиції конкурсна комісія визначає програми (заходи), які братимуть участь у другому етапі конкурсу.
22. У разі коли до участі у конкурсі допущено лише одну конкурсну пропозицію чи не допущено жодної, конкурсна комісія може прийняти рішення про продовження строку подання конкурсних пропозицій. Цей строк не повинен перевищувати 30 календарних днів з дати ухвалення такого рішення.
23. На другому етапі конкурсна комісія проводить відкритий захист конкурсних пропозицій, на який запрошують громадські організації, конкурсні пропозиції яких допущені до участі у другому етапі конкурсу.
Конкурсну пропозицію захищає керівник громадської організації або за його письмовим дорученням уповноважений представник громадської організації (учасник конкурсу).
У разі якщо учасник конкурсу письмово відмовляється від відкритого захисту конкурсної пропозиції, конкурсна комісія приймає рішення щодо припинення його подальшої участі в конкурсі, про що письмово повідомляє учасника конкурсу.
Конкурсна комісія оцінює конкурсні пропозиції за такими критеріями, як економічність, актуальність, відповідність запланованих програм (заходів) поставленій меті, відповідність обсягів фінансування програм (заходів) їх змісту та очікуваним результатам від впровадження.
За результатами відкритого захисту конкурсних пропозицій, допущених до участі у другому етапі конкурсу, конкурсна комісія шляхом відкритого голосування приймає рішення про визнання переможців конкурсу з пропозицією щодо обсягів виділення бюджетних коштів для виконання програм (заходів) з урахуванням матеріально-технічної бази громадської організації.
24. Рішення конкурсної комісії про визначення переможців оформляється протоколом, в якому зазначаються найменування громадських організацій, назви програм (заходів) та обсяг бюджетних коштів, необхідних для їх реалізації.
Протокол подається у триденний строк на затвердження організатору конкурсу.
25. Затверджене організатором конкурсу рішення конкурсної комісії про визнання переможців конкурсу письмово доводиться громадським організаціям, які брали участь у конкурсі, у двотижневий строк з дати його прийняття.
Рішення конкурсної комісії підлягає оприлюдненню шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації та розміщення на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.
26. Рішення конкурсної комісії про визначення переможців конкурсу може бути оскарженим у встановленому законодавством порядку.
У разі коли громадська організація, конкурсна пропозиція якої визнана переможцем, письмово відмовляється від виконання програми або неспроможна її виконати, конкурсна комісія приймає рішення щодо проведення повторного конкурсу серед учасників, конкурсні пропозиції яких допущених до другого етапу конкурсу, відповідно до критеріїв, передбачених пунктом 23 цього Порядку.
27. Після реалізації програми (заходу), яку (який) визнано переможцем, громадська організація - виконавець подає організатору конкурсу звіт за формою, визначеною організатором конкурсу, який розміщується на його офіційному веб-сайті.
28. Організатор конкурсу проводить моніторинг та веде реєстр реалізованих програм (заходів).
Моніторинг здійснюється за такими показниками:
кількість реалізованих програм (заходів) та їх ефективність;
обсяг фінансування програм (заходів);
охоплення цільової аудиторії у рамках реалізованих програм (заходів).
Результати моніторингу оприлюднюються на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.