A A A K K K

Аналіз регуляторного впливу проекту наказу Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі»

від 20 червня 2013 р.

Аналіз регуляторного впливу проекту наказу
Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р.  № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі»

1. Опис проблем, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Наказом Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24 червня 1999 р. за № 414/3707 (із змінами та доповненнями), затверджено Положення про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств, але перебуває на їх балансі, з метою забезпечення ефективного управління та контролю за державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі.

Зазначене Положення було розроблено згідно з вимогами Законів України «Про приватизацію державного майна», «Про власність», «Про Державну програму приватизації», Постанови Верховної Ради України «Про Тимчасове положення про Фонд державного майна України», які на сьогодні втратили чинність.

На сьогодні є чинними Закон України «Про управління державним майном» та Закон України «Про Фонд державного майна України», в яких містяться норми щодо управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств, але перебуває на їх балансі.  

З огляду на зазначене, з метою приведення у відповідність із вимогами чинного законодавства, необхідно внести зміни до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р.               № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 червня 1999 р. за № 414/3707 (із змінами та доповненнями).

2. Головні цілі державного регулювання

Метою прийняття проекту наказу Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі» (із змінами та доповненнями) є  приведення нормативно-правового акта Фонду державного майна України, Міністерства економіки України у відповідність із чинним законодавством.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

Першою альтернативою може бути залишення без змін чинного нормативно-правового акта. Проте зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки це не буде відповідати чинному законодавству.

Отже, оптимальною є друга альтернатива - врегулювання порушених проблемних питань шляхом прийняття відповідного проекту наказу.

4. Нормативно - законодавча база

У даній сфері суспільних відносин діють, зокрема, Господарський кодекс України, Цивільний кодекс України, Закони України «Про приватизацію державного майна», «Про управління державним майном», «Про Фонд державного майна України».

5. Опис механізмів та заходів для вирішення проблеми

Предметом регулювання проекту наказу Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі» (із змінами та доповненнями) є процедура, яка забезпечує внесення змін до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України    24 червня 1999 р. за № 414/3707 (із змінами та доповненнями), та приведення його у відповідність із чинним законодавством.

6Обґрунтування можливостей досягнення поставлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Акт забезпечує приведення у відповідність із чинним законодавством наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 червня 1999 р. за № 414/3707 (із змінами та доповненнями), та сприяє вдосконаленню правового регулювання у сфері управління державним майном.

7. Очікувані результати прийняття акта

Об'єкт впливу

Вигоди

Витрати

Держава

Приведення нормативно-правових актів у відповідність із вимогами чинного законодавства

Витрати державного та місцевого бюджетів відсутні

Суб'єкти господарювання

Приведення нормативно-правових актів у відповідність із вимогами чинного законодавства

Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у суб'єктів господарювання відсутні

Суб’єкти управління

Приведення нормативно-правових актів у відповідність із вимогами чинного законодавства

Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у суб’єктів управління відсутні

Негативні результати прийняття регуляторного акта відсутні.

8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Строк регуляторного акта необмежений у часі.

9. Показники результативності регуляторного акта

Прогнозні значення якісних та кількісних показників результативності регуляторного акта не розроблялись у зв’язку з тим, що він вносить зміни до чинного наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 червня 1999 р. за № 414/3707 (із змінами та доповненнями), в частині приведення нормативно-правового акта у відповідність із вимогами чинного законодавства.

Підготовлений  проект наказу Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі» (із змінами та доповненнями) не  справлятиме  негативного  впливу  на  ринкове середовище, не порушуватиме законних прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави.

10. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Стосовно  регуляторного акта не буде здійснюватись базове, повторне та періодичне  відстеження  у строки, встановлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» у  зв’язку з тим, що  він вносить зміни до наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України від 19 травня 1999 р. № 908/68 «Про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 червня 1999 р. за № 414/3707 (із змінами та доповненнями), з метою  приведення нормативно-правового акта у відповідність із вимогами чинного законодавства. 

 

Голова Фонду                                                                     О. Рябченко