Аналіз регуляторного впливу проекту наказу Фонду державного майна України Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності
від 19 червня 2011 р.
Аналіз регуляторного впливу
проекту наказу Фонду державного майна України Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності
1. Визначення та аналіз проблеми.
Проект наказу Фонду державного майна України "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності розроблено на виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 року № 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг".
2. Головні цілі прийняття акта
Головними цілями прийняття акту є:
1) підвищення якості адміністративної послуги;
2) забезпечення відкритості та рівності умов при отриманні інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності
3) послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
4) встановлення єдиної процедури отримання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності.
3. Альтернативні способи досягнення визначених цілей
Альтернативного способу немає.
4. Опис механізмів та заходів
Механізм закладений в основу проекту регуляторного акта - наказу Фонду державного майна України "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності", полягає у забезпеченні необхідного рівня доступності та якості адміністративної послуги на кожному етапі її надання, контроль за якістю адміністративної послуги і розгляд скарг одержувача.
5. Обґрунтування можливостей досягнення цілей у разі прийняття регуляторного акту
Прийняття регуляторного акту дозволить встановити чіткі вимоги до надання адміністративної послуги.
Стандарт буде містити:
перелік категорій одержувачів адміністративної послуги;
перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги;
склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги;
вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги;
вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги;
опис результату, який повинен отримати одержувач;
інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена;
вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації;
вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності;
режим роботи адміністративного органу, тощо;
вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги;
порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту;
порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної.
Стандарт містить посилання на нормативно-правові акти, що стосуються надання адміністративної послуги.
Для реалізації проекту акту немає необхідності створювати нові робочі місця.
6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту
Витрати | Вигоди | |
---|---|---|
Держава | Не передбачаються | встановлення єдиної процедури надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності. |
Суб'єкт господарювання | Не передбачаються | дозволить встановити чіткі вимоги до надання адміністративної послуги, вимоги щодо забезпечення відкритості та рівності умов при отриманні інформації |
Населення | Не передбачаються | дозволить встановити чіткі вимоги до надання адміністративної послуги, вимоги щодо забезпечення відкритості та рівності умов при отриманні інформації |
7. Обґрунтування термінів чинності регуляторного акту
Проект регуляторного акту набирає чинності з дня його опублікування у засобах масової інформації відповідно до законодавства України.
Пропонується встановити постійний термін дії наказу - до внесення можливих змін у переліку адміністративних послуг, обумовлених зміною порядку їх застосування, змін у чинному законодавстві або делегування цих повноважень іншим органам виконавчої влади, а також за інших обставин, що зумовлюють необхідність відміни або перегляду даного наказу.
8. Визначення показників результативності регуляторного акту
1) Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта - додаткових надходжень не передбачається тому, що положення акта не несуть збільшення фінансових надходжень.
2) Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, громадяни.
3) Розмір коштів; час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта - не передбачається додаткового витрачання коштів тому, що норми стандарту не встановлюють будь-яких фінансових затрат суб'єктами
4) Рівень поінформованості суб'єктів з основними положеннями акту - середній, оскільки проект наказу розміщено web-сайті ФДМУ www.spfu.gov.ua в мережі Internet.
9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності акту
Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватись до набрання чинності регуляторного акту в порядку передбаченому ст. 10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Повторне та періодичне відстеження буде здійснено у визначені законодавством терміни.
Аналіз регуляторного впливу проекту наказу ФДМУ "Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об'єктів державної власності ", що надається Фондом державного майна України, підготовлено Департаментом інформаційних технологій, моніторингу та прогнозування.
Заступник Голови Фонду | Ю. Яковлєв |