ЄМК ДКТП «Комбінат шкільного харчування» м. Мирноград, Донецька обл.
ІНФОРМАЦІЯ
про повторний продаж на аукціоні в електронній формі
об’єкта державної власності
Назва об’єкта: єдиний майновий комплекс державного комерційного торгового підприємства «Комбінат шкільного харчування».
Адреса об’єкта:85327, Донецька обл., м. Мирноград, мкр-н Молодіжний, 58.
Ідентифікаційний код 20314278.
До складу ЄМК входять основні засоби у кількості 57 од. Об’єкти нерухомості, що входять до складу ЄМК: частина нежитлової будівлі загальною площею 1 545,9 м2 за адресою: 85327, Донецька обл., м. Мирноград, мкр-н Молодіжний, 58 та нежитлова будівля літ. «Б-1» загальною площею 332,9 м2, частина нежитлової будівлі літ. «В-1» загальною площею 38,0 м2 за адресою: Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 19. Земельні ділянки під об’єктами нерухомості не оформлені.
Основним напрямом діяльності є постачання інших готових страв.
Кількість штатних працівників – 9 осіб, у складі: директор, головний бухгалтер, бухгалтер, кондитери, сторожі, прибиральниця.
Баланс (одиниця виміру, тис. грн)
Актив |
Звітний період |
||
---|---|---|---|
2015 рік |
2016 рік |
2017 року |
|
Необоротні активи |
254,5 |
242,8 |
237,7 |
Оборотні активи |
1,4 |
8,5 |
4,3 |
Витрати майбутніх періодів |
–
|
–
|
–
|
Необоротні активи та групи вибуття |
– |
– |
– |
Баланс |
255,9 |
251,3 |
242,0 |
Пасив |
– |
– |
– |
Власний капітал |
115,1 |
122,5 |
123,9 |
Забезпечення наступних витрат і платежів |
– |
– |
– |
Довгострокові зобов’язання |
–
|
–
|
–
|
Поточні зобов’язання |
140,8 |
128,8 |
118,1 |
Доходи майбутніх періодів |
– |
– |
– |
Баланс |
255,9 |
251,3 |
242,0 |
Рентабельність підприємства за 2017 р. становить 2,8 %.
Викиди та скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище відсутні.
Початкова ціна об’єкта без ПДВ – 1 399 750,00 грн, ПДВ – 279 950,00 грн.
Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ – 1 679 700,00 грн.
Умови продажу об’єкта:
збереження основного виду діяльності підприємства; недопущення звільнення працівників приватизованого підприємства з ініціативи нового власника чи уповноваженого ним органу протягом 6 місяців від дня переходу до нього права власності; створення безпечних умов праці та дотримання санітарних норм під час експлуатації об’єкта; сплата за об’єкт здійснюється у строки, передбачені чинним законодавством; здійснення державної реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна, що входять до складу ЄМК, відповідно до вимог чинного законодавства протягом шести місяців після підписання акта передачі державного майна; після придбання об’єкта його новий власник стає правонаступником прав і обов’язків приватизованого підприємства відповідно до умов договору купівлі-продажу та законодавства України; протягом року з моменту набуття покупцем права власності на придбаний об’єкт покупець зобов’язаний в установленому законодавством порядку здійснити державну реєстрацію припинення юридичної особи – державного комерційного торгового підприємства «Комбінат шкільного харчування»; не перешкоджати РВ ФДМУ по Донецькій області у здійсненні контролю за виконанням умов договору купівлі-продажу, надавати необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання умов договору купівлі-продажу до підписання акта підсумкової перевірки; у разі порушення покупцем зобов’язань щодо збереження основного виду діяльності, термінів оплати за придбаний об’єкт встановлюється відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства; подальше відчуження покупцем об’єкта приватизації в період чинності умов договору купівлі-продажу здійснюється за погодженням з РВ ФДМУ по Донецький області із забезпеченням переходу до нового власника всіх зобов’язань, не виконаних покупцем на момент такого відчуження, відповідальності за їх невиконання, визначених законодавством та договором купівлі-продажу, прав та обов’язків покупця згідно з законодавством України.
Плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні у сумі 17,00 грн (без ПДВ) та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37187001011314 в банк ГУ ДКСУ у Харківській області, МФО 851011, ЄДРПОУ 13511245, одержувач: РВ ФДМУ по Донецькій області.
Грошові кошти в розмірі 167 970,00 грн (без ПДВ), що становить 10 % від початкової ціни об’єкта, вносяться на р/р № 37319085011314 в ДКСУ, МФО 820172, ЄДРПОУ 13511245, одержувач: РВ ФДМУ по Донецькій області.
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 9 вересня 2015 року № 1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592.
Приймання та реєстрація заяви на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17 квітня 1998 року № 772 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840 (зі змінами).
Аукціон в електронній формі буде проведено Товарною біржею «Українська міжрегіональна спеціалізована» 30.03.2018. Час внесення цінових пропозицій (початку аукціону) – 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) – 14.00.
Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді на сайт Товарної біржі «Українська міжрегіональна спеціалізована»: torgi@uisce.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Товарної біржі «Українська міжрегіональна спеціалізована» (04071, м. Київ, вул. Костянтинівська, 2а) оригінали заяви на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Кінцевий термін приймання заяв на приватизацію для участі в аукціоні – 26.03.2018 до 17.00.
Винагорода організатора аукціону – Товарної біржі «Українська міжрегіональна спеціалізована» виплачується покупцем у розмірі 1 % від початкової ціни об’єкта приватизації, що становить 16 797,00 грн.
Ознайомитися з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування.
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (057) 700-03-14.