ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту наказу Фонду державного майна України «Про затвердження Порядку внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна»
від 25 квітня 2012 р.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Фонду державного майна України
«Про затвердження Порядку внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна»
1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Чинним Положенням про внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна, затвердженим наказом Фонду державного майна України від 29.10.1998 № 2041, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.1998 за № 717/3157, регулюються відносини, які виникають між державним органом приватизації, що уклав договір купівлі-продажу державного майна (далі – орган приватизації), та власником цього майна при внесенні змін до договору купівлі-продажу.
У зв'язку з набранням чинності Законами України «Про Державну програму приватизації» від 13.01.2012 № 4335-VI, «Про внесення змін до деяких Законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки» від 13.01.2012 № 4336-VI та «Про Фонд державного майна України» від 09.12.2011 № 4107-VI виникла необхідність у прийнятті Порядку, що регулюватиме процедуру внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна, укладених органами приватизації, та визнанні таким, що втратив чинність, наказу Фонду державного майна України «Про впорядкування процедури внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна» від 29.10.1998 № 2041, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.1998 за № 717/3157.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою розробки проекту наказу «Про затвердження Порядку внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна» є виконання вимог статті 27 Закону України «Про приватизацію державного майна» щодо затвердження Порядку, яким врегульовується процедура внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна.
3. Правові аспекти
Закон України «Про Фонд державного майна України»;
Закон України «Про приватизацію державного майна»;
Цивільний кодекс України;
Господарський кодекс України;
інші нормативно-правові акти, які регулюють діяльність у сфері приватизації.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація проекту не потребує додаткових витрат з державного бюджету, матеріальних та інших витрат.
5. Позиція заінтересованих партнерів
Проект акта не потребує погодження з іншими органами виконавчої влади.
6. Регіональний аспект
Проект акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.
7. Запобігання корупції
У зазначеному акті відсутні правила та процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних порушень.
8. Громадське обговорення
Здійснювалося шляхом розміщення проекту Порядку на сайті Фонду в мережі Інтернет з метою оприлюднення та отримання зауважень і пропозицій.
9. Позиція соціальних партнерів
Проект наказу «Про затвердження Порядку внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна» не стосується соціально-трудової сфери.
10. Оцінка регуляторного впливу
У разі прийняття регуляторного акта буде врегульовано відносини, які виникають між органом приватизації, що здійснює контроль за виконанням зобов’язань власника об'єкта, взятих ним за договором купівлі-продажу перед державою, та претендентом на придбання об'єкта при його подальшому відчуженні або передачі в заставу власником у період дії цих зобов'язань. Зазначений регуляторний акт відповідає принципам державної регуляторної політики.
11. Прогноз результатів
Реалізація нормативно-правового акта забезпечить врегулювання процедури внесення змін до договорів купівлі-продажу державного майна на виконання вимог статті 27 Закону України «Про приватизацію державного майна».
Начальник Управління
з питань договірного менеджменту Ю. Нікітін