Пояснювальна записка до проекту спільного наказу Міністерства фінансів України, Фонду державного майна України «Про внесення змін до нормативно-правового акта»
від 16 вересня 2012 р.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту спільного наказу Міністерства фінансів України, Фонду державного майна України «Про внесення змін до нормативно-правового акта»
1. Обґрунтування необхідності прийняття нормативного акта
Проект спільного наказу Міністерства фінансів України, Фонду державного майна України «Про внесення змін до нормативно-правового акта» (далі – проект спільного наказу) розроблений відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна» та Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки, затвердженої Законом України від 13 січня 2012 року № 4335-VI «Про державну програму приватизації», та спрямований на встановлення єдиного порядку проведення аналізу фінансового стану підприємств, що приватизуються.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою проекту спільного наказу є забезпечення реалізації норм Закону України «Про приватизацію державного майна» та інших нормативно-правових актів шляхом внесення змін до спільного наказу Міністерства фінансів України та Фонду державного майна України від 26 січня 2001 року № 49/121.
Прийняття наказу дозволить встановити єдиний порядок та основні методичні засади проведення за спрощеною схемою аналізу фінансового стану підприємств, що підлягають приватизації, що сприятиме об’єктивності отриманих результатів.
3. Правові аспекти
Правовою підставою розробки спільного наказу є прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки».
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація проекту спільного наказу не потребує додаткових фінансових, матеріальних та інших витрат.
5. Позиція заінтересованих органів
Проект спільного наказу має бути виданий спільно із Міністерством фінансів України.
6. Регіональний аспект
Проект спільного наказу має загальнодержавний характер та не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.
7. Запобігання корупції
Проект спільного наказу не містить ризиків вчинення корупційних правопорушень та не потребує проведення антикорупційної експертизи.
8. Громадське обговорення
Проект спільного наказу підлягає оприлюдненню з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
9. Позиція соціальних партнерів
Проект спільного наказу не стосується соціально-трудової сфери та не потребує залучення до його опрацювання уповноважених представників від всеукраїнських профспілок, їх об'єднань та всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців.
10. Аналіз регуляторного впливу
Проект спільного наказу є регуляторним актом відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», тому потребує погодження з Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.
11. Прогноз результатів
Прийняття спільного наказу забезпечить приведення нормативно-правового акта Міністерства фінансів України та Фонду державного майна України у відповідність із діючим законодавством.
Заступник Голови Фонду І. Хотей
____ ____________ 2012 р