Аналіз впливу регуляторного акту проекту наказу "Про внесення доповнень до деяких наказів Фонду державного майна України"
від 16 квітня 2006 р.
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту наказу Фонду державного майна України "Про внесення доповнень до деяких наказів Фонду державного майна України"
Проект наказу Фонду державного майна України "Про внесення доповнень до деяких наказів Фонду державного майна України" розроблений Департаментом реформування власності на виконання спільного наказу Фонду державного майна України та Служби безпеки України від 27.10.2005 №2846/562, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 16.11.2005 за №1385/11665 "Про порядок виконання спільних заходів, спрямованих на погодження проектів планів приватизації державного майна підприємств (планів розміщення акцій відкритих акціонерних товариств), які провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею".
1.Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин
Проект наказу врегулює питання, які виникають при складанні проектів планів приватизації державного майна підприємств та планів розміщення акцій відкритих акціонерних товариств, які створені шляхом корпоратизації здійснюється відповідно до Типового плану приватизації державного майна, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 01.10.97 №1065 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.10.97 за №490/2294 та Типового плану розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 04.04.94 №175 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.05.94 за №96/305, щодо додаткових вимог до складання проектів планів приватизації державного майна підприємств (планів розміщення акцій відкритих акціонерних товариств, які створені шляхом корпоратизації), що проводять діяльність, пов'язану з державною таємницею визначені спільним наказом Фонду державного майна України та Служби безпеки України "Про Порядок заходів, спрямованих на погодження проектів планів приватизації державного майна підприємств (планів розміщення акцій відкритих акціонерних товариств), що проводять діяльність, пов'язану з державною таємницею" від 27.10.2005 №2846/562 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.11.2005 за №1385/11665.
2. Визначення цілей державного регулювання
Запропонований наказ спрямовано на врегулювання особливостей складання планів приватизації державного майна підприємств та планів розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, що провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею.
3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу
В даному випадку вбачається за можливе визначити два альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
1. Залишити існуючі Типовий план приватизації державного майна та Типовий план розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, але цей спосіб не є ефективним і не врегульовує особливості складання планів приватизації державного майна підприємств та планів розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, що провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею.
2. Державне регулювання зазначеного питання шляхом внесення запропонованих змін до Типового плану приватизації державного майна та Типового плану розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації.
Зазначений спосіб чітко визначатиме особливості складання планів приватизації державного майна підприємств та планів розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, що провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею. Тому, вважаємо єдиним прийнятним методом забезпечення досягнення цілей державного регулювання затвердження наказу Фонду державного майна України "Про внесення доповнень до деяких наказів Фонду державного майна України" .
4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта
Після набрання чинності нормативно-правовим актом "Про внесення доповнень до деяких наказів Фонду державного майна України" шляхом внесення доповнень до Типового плану приватизації державного майна, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 01.10.97 №1065 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.10.97 за №490/2294 та Типового плану розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 04.04.94 №175 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.05.94 за №96/305 врегулює особливості складання планів приватизації державного майна підприємств та планів розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, що провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею.
5. Обгрунтувати можливість досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта
Впливу зовнішніх факторів на дію регуляторного акта не очікується.
Оцінка можливості впровадження акта та виконання вимог акта суб'єктами господарювання висока.
Реалізація запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з Державного бюджету України.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта
Прийняття наказу Фонду державного майна України "Про внесення доповнень до деяких наказів Фонду державного майна України" сприятиме врегулюванню особливостей складання планів приватизації державного майна підприємств та планів розміщення акцій відкритого акціонерного товариства, яке створено шляхом корпоратизації, що провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею.
Результативність регуляторного акта виправдовує ті мінімальні матеріальні витрати та час, що виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта.
7.Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта
Обмеження строку регуляторного акта немає, що дасть змогу розв'язати проблеми та досягти цілі державного регулювання. Термін чинності регуляторного акта - відповідно до законодавства після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.
8. Визначення показників результативності регуляторного акта
У результаті запровадження регуляторного акта буде удосконалено процедуру розробки плану приватизації та плану розміщення акцій відкритого акціон.сцевого бюджетів, що пов'язані з дією запропонованого регуляторного акта, не передбачається.
Запропонований регуляторний акт обов'язковий для виконання всіма суб'єктами господарювання, які володіють державною таємницею.
Рівень поінформованості суб'єктів господарювання з основних положень регуляторного акта високий.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття
Стосовно регуляторного акта спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з нагляду за охороною державної таємниці буде проведено базове відстеження результативності регуляторного акта до дня набрання чинності регуляторного акта, а також послідовно буде здійснюватися періодичне відстеження результативності регуляторного акта. Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом моніторингу даних щодо наявності магнітних носіїв секретної інформації на підприємствах.
Аналіз регуляторного впливу підготовлено Департаментом реформування власності Фонду державного майна України (01023, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, тел. 200-33-68).
В.о. Голови Фонду | В.Петров |