A A A K K K

Пояснювальна записка до проекту наказу Фонду державного майна України “Про затвердження Порядку контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації державними органами приватизації ”

від 25 квітня 2012 р.

1.     Обгрунтування необхідності прийняття акта

              Чинним Порядком здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна, затвердженим наказом Фонду  державного майна України від 19.08.1998      № 1649 (із змінами та доповненнями), регламентується організація та здійснення органами приватизації контролю за виконанням покупцями об’єктів приватизації умов договорів купівлі-продажу цих об’єктів.

        У чинній редакції Порядку не врегульовано належним чином відносини між органом приватизації та власником об’єкта приватизації, які виникають під час здійснення контролю за виконанням умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації.

         Враховуючи зазначене, а також у зв’язку з прийняттям Законів України “Про Державну програму приватизації” від 13.01.2012 № 4335-VI, “Про внесення змін до деяких Законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки” від 13.01.2012 № 4336-VI та “Про Фонд державного майна України” від 09.12.2011 № 4107-VI виникла необхідність приведення чинного Порядку у відповідність з вимогами зазначених законів.

2.     Мета і шляхи її досягнення

       Урегулювання відносин, які виникають між органом приватизації, що здійснює контроль за виконанням зобов’язань власника об’єкта перед державою та власником об’єкта приватизації.

      Прийняття нової редакції Порядку дасть змогу органам приватизації вдосконалити організацію та здійснення ними контролю за виконанням покупцями об’єктів приватизації умов договорів купівлі-продажу.

3.     Правові аспекти

Закон України “Про Фонд державного майна України”;

Закон України “Про приватизацію державного майна”;

Цивільний кодекс України;

Господарський кодекс України;

інші нормативно-правові акти, які регулюють діяльність у сфері приватизації.

4.     Фінансово-економічне обґрунтування

       Реалізація зазначеного акта не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

5.     Позиція заінтересованих партнерів

Проект акта не потребує погодження з  іншими органами виконавчої влади.

6.     Регіональний аспект

Проект акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7.     Запобігання корупції 

             У зазначеному акті відсутні правила та процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних порушень.

8.     Громадське обговорення

Здійснювалося шляхом розміщення проекту Порядку на сайті Фонду в мережі Інтернет з метою оприлюднення та отримання зауважень і пропозицій.

9.     Позиція соціальних партнерів

       Проект наказу “Про затвердження Порядку контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації державними органами приватизації” не стосується соціально-трудової сфери.

                 10.    Оцінка рег?уляторного впливу

       У разі прийняття регуляторного акта буде врегульовано відносини, які виникають між державним органом приватизації, що здійснює контроль за виконанням зобов’язань власника об’єкта перед державою та власником об’єкта при виконанні ним умов договору купівлі-продажу. Зазначений регуляторний акт відповідає принципам державної регуляторної політики.

               11. Прогноз результатів

      Реалізація запропонованого Порядку дасть змогу вдосконалити та впорядкувати процедуру здійснення органом приватизації контролю за виконанням покупцями об’єктів приватизації умов договору купівлі-продажу.

 

 

     Начальник Управління з питань

     договірного менеджменту                                                       Ю. Нікітін