A A A K K K

Пояснювальна  записка                  до проекту постанови Кабінету Міністрів України               "Про затвердження платної  адміністративної послуги,                   яка надається Фондом державного майна України"

від 12 квітня 2011 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження платної адміністративної послуги, яка надається Фондом державного майна України"

1. Обгрунтування необхідності прийняття постанови

Проект постанови Кабінету Міністрів України розроблено на виконання пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 05.01.2011 №33 "Деякі питання надання платних адміністративних послуг".

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою розроблення проекту постанови є забезпечення прозорості при наданні платної адміністративної послуги Фондом державного майна України. Відповідно до статті 18 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" Фонд державного майна України видає юридичним та фізичним особам (приватним підприємцям) сертифікати суб'єктів оціночної діяльності. Сертифікат суб'єкта оціночної діяльності є документом, що засвідчує право суб'єкта оціночної діяльності на внесення його до Державного реєстру суб'єктів оціночної діяльності, які здійснюють оціночну діяльність у формі практичної діяльності з оцінки майна та які визнані суб'єктами оціночної діяльності за напрямами оцінки майна, що в ньому зазначені.

Відповідно до вимог вищезазначеного Закону плата за видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності у розмірі трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян надходить до Державного бюджету України.

Пунктом 3 статті 2 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" передбачено, що видача, анулювання та поновлення сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності здійснюється відповідно до цього Закону з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".

3. Правові аспекти

Правовою підставою розроблення нормативно-правового акта є пункт 32 статті 4 Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік".

Правовідносини в даній сфері суспільних відносин регулює Закон України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація нормативно-правового акта не потребує додаткових коштів з Державного бюджету.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект постанови потребує погодження з Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Державним комітетом з питань регуляторної політики та підприємництва України. Проект постанови підлягає правовій експертизі, що проводиться Міністерством юстиції України.

6. Регіональний аспект

Проект нормативно-правового акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7. Запобігання корупції

У проекті нормативно-правового акта відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Відповідно до статті 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань проект нормативно-правового акта разом з повідомленням про його оприлюднення та аналізом регуляторного впливу розміщений на офіційному сайті Фонду державного майна України для одержання зауважень і пропозицій. Відповідно до вищезазначеного Закону проект акта надіслано до Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва України.

Таким чином, Фонд державного майна України вжив максимально вичерпних заходів для оприлюднення проекту зазначеного нормативно -правового акта з метою забезпечення широкого громадського обговорення його положень.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект постанови не стосується соціально-трудової сфери.

10. Прогноз результатів

Прийняття постанови дасть змогу реалізувати основні принципи політики уряду у сфері надання платних адміністративних послуг органами виконавчої влади, зокрема, щодо забезпечення їх доступності та прозорості.

Голова ФондуО.Рябченко