Аналіз регуляторного впливу проекту наказу Фонду державного майна України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акта»
від 21 січня 2013 р.
1. Опис проблем, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання У зв’язку з прийняттям у 2012 році Закону України «Про Державну програму приватизації та «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки», якими змінено стратегію продажу акцій, що належать державі у статутних капіталах акціонерних товариств, виникла потреба визнати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ, ДКЦПФР, АМКУ від 18.06.1999 року № 1158/161/3 «Про обмеження мінімального рівня ціни під час продажу пакетів акцій ВАТ за грошові кошти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2 липня 1999 року № 434/3727 (із змінами) (далі – Наказ № 1158/161/3), який за своїм змістом суперечить новій стратегії продажу об’єктів приватизації. 2. Головні цілі прийняття акта Ціллю прийняття проекту наказу «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акта» є приведення Наказу № 1158/161/3 у відповідність до чинного законодавства. 3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей Першою альтернативою може бути залишення без змін чинного нормативно-правового акта. Проте зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки це буде суперечити чинному законодавству. Оптимальною є друга альтернатива – врегулювання порушених проблемних питань шляхом прийняття відповідного проекту наказу «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акта». 4. Нормативно - законодавча база У даній сфері правовідносини регулюються такими нормативно-правовими актами: Закон України «Про приватизацію державного майна»; Закон України «Про Державну програму приватизації». 5. Опис механізмів та заходів для вирішення проблеми Предметом регулювання проекту наказу є процедура, яка забезпечує визнання нормативно-правового акта таким, що втратив чинність, та приведення у відповідність до діючого законодавства нормативного акту. 6. Обґрунтування можливостей досягнення поставлених цілей у разі прийняття регуляторного акта Впорядкування нормативно-правового акту у відповідність до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки». 7. Очікувані результати прийняття акта Об'єкт впливу Вигоди Витрати Держава Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства. Витрати державного та місцевого бюджетів відсутні Суб'єкти господарювання Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства. Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у суб'єктів господарювання відсутні Громадяни Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства. Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у громадян відсутні Негативні результати прийняття регуляторного акта відсутні. 8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта Строк дії регуляторного акту необмежений у часі. 9. Показники результативності регуляторного акта Прогнозні значення якісних та кількісних показників результативності регуляторного акта не розроблялись у зв’язку з тим, що він визнає таким, що втратив чинність Наказ № 1158/161/3. Підготовлений проект наказу «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акта» не справлятиме негативного впливу на ринкове середовище, не порушуватиме законних прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави. 10. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта Стосовно регуляторного акта не буде здійснюватись базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, установлених статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» у зв’язку з тим, що він скасовує дію Наказу № 1158/161/3. Заступник Голови Фонду І. Миронюк
«Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акта»