Аналіз впливу регуляторного акту до проекту Порядку продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації
від 9 лютого 2006 р.
Аналіз впливу регуляторного акту
до проекту Порядку продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації
1. Обрунтування необхідності прийняття акта.
Порядок продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації (далі Порядок) розроблено на виконання змін до Законів України "Про приватизацію державного майна", "Про розмежування земель державної та комунальної власності" та Земельного кодексу України внесених Законом України "Про державний бюджет України на 2006 рік" з урахуванням Цивільного, Господарського кодексу та постанови Верховної Ради України від 07.07.92 N 2558-ХІІ "Про Тимчасове положення про Фонд державного майна України" та інших нормативно-правових актів.
Цей Порядок визначає процедуру підготовки, організації та проведення відчуження громадянам та юридичним особам, визнаних покупцями відповідно до статті 8 Закону України "Про приватизацію державного майна", земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.
За допомогою цього нормативного акту передбачається підготовка та проведення продажу на аукціонах земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.
Метою прийняття Порядку є реалізація повноважень державних органів приватизації щодо продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.
Предметом правового регулювання нормативного акту є процедура продажу органами приватизації земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.
2. Цілі державного регулювання.
Порядок розроблено з метою реалізації повноважень державних органів приватизації щодо продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, та підготовки і проведення продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.
3. Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументів.
На сьогодні не існує альтернативних способів досягнення зазначених цілей, так як в нормативному полі України відсутній нормативно-правовий акт, який би регламентував процедуру продажу державними органами приватизації земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації.
4. Строк дії акта.
Строк дії акта обмежений у часі Законом України "Про Державний бюджет України на 2006 рік" і чинний до 31 грудня 2006 року. Зміни та доповнення до цього Порядку можуть прийматися у разі прийняття нових регуляторних актів, що будуть впливати на вимоги зазначеного регуляторного акта та потребувати врегулювання.
5. Цілі і завдання прийняття акта.
Прийняття цього нормативного акту надасть можливість державним органам приватизації забезпечити продаж земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, та забезпечити виконання планових надходжень до Державного бюджету України у сумі 898 100.00 тис.грн.
6. Загальна характеристика і основні положення проекту акта.
Проект Порядку визначає взаємодію державних органів приватизації з органами виконавчої влади з питань земельних ресурсів та власниками об'єктів нерухомого майна під час підготовки та проведення продажу земельних ділянок державної власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації. Встановлюється процедура визначення та погодження переліку земельних ділянок, що підлягають продажу, порядок проведення аукціону та викупу земельних ділянок.
7. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання.
На сьогодні в нормативному полі України відсутній нормативно-правовий акт, який би регламентував Порядок.
8. Фінансово-економічне обрунтування.
На реалізацію акта у Державному бюджеті України передбачено 8 500.00 тис.грн., що спрямовуються на заходи, пов'язані з проведенням продажу земельних ділянок, які підлягають приватизації.
9. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акта.
Прийняття Порядку дозволить виконати заплановані надходження до Державного бюджету України у сумі 898 100.00 тис.грн.