Вакансії
ІНФОРМАЦІЯ
про вакантну посаду головного спеціаліста відділу приватизації та корпоративного управління Управління забезпечення реалізації повноважень у Житомирській області
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Головний спеціаліст відділу приватизації та корпоративного управління Управління забезпечення реалізації повноважень у Житомирській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях, категорія «В» |
Посадові обов’язки |
- прийняття участіу роботі аукціонних комісій, комісій з інвентаризації державного майна, комісій з проведення фінансово-економічного аналізу господарської діяльності та контролю за своєчасним внесенням обов’язкових платежів і сплати податків акціонерних товариств, частка акцій яких належить державі, інших комісіях та робочих групах регіонального відділення; - забезпечення та внесення до електронної торгової системи (далі – ЕТС) інформації щодо об’єктів приватизації, які включені до переліків об’єктів малої приватизації, у тому числі інформаційних повідомлень про приватизацію об’єктів, виправлення технічних помилок (у разі необхідності), опублікування протоколу про результати електронного аукціону, договору купівлі-продажу, наказу про завершення приватизації та здійснення інших дій; - підготовка проєктів договорів купівлі-продажу, матеріалів для їх нотаріального посвідчення, проєктів актів приймання-передачі, наказів про викуп об’єктів приватизації покупцем, який єдиний подав заяву на участь в електронному аукціоні, затвердження протоколів аукціонів, завершення приватизації, службових записок, листів балансоутримувачам; інформування відповідальних осіб про внесення необхідних даних та документів до ЕТС в день підписання, затвердження оплати, тощо; здійснення перевірки покупця об’єктів приватизації на відповідність статті 8 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна»; - забезпечення введення інформації до автоматизованої системи (АС) «Юридичні особи», ІПС «Етап – КПД» про юридичні особи, які перебувають у сфері управління регіонального відділення, інформації про їх фінансово-господарські показники та фінансову звітність; підготовка та візування звітності з питань корпоративного управління, приватизації, банкрутства; - контроль своєчасності та повноти перерахування електронними майданчиками реєстраційних та гарантійних внесків, сплати коштів покупцями за придбані об’єкти приватизації, відшкодування витрат, пов’язаних з приватизацією; ведення обліку надходження коштів від приватизованих об’єктів; - контроль своєчасності та достовірності подання бухгалтерських та інших звітів акціонерними товариствами та державними підприємствами, проведення аналізу їх фінансово-економічної діяльності, опрацювання пакетів документів щодо погодження фінансових планів акціонерних товариств, державних підприємств та контроль їх виконання; - прийняття участі у проведенні обстежень об’єктів приватизації, інвентаризації, фотографуванні об’єктів; здійснення рецензування звітів з незалежної оцінки, актів стандартизованої оцінки, передбачених законодавством та відповідно до своєї кваліфікації; - надання консультативної та методичної допомоги з питань проведення загальних зборів акціонерних товариств, підготовка проєктів довіреностей та завдань на голосування представникам регіонального відділення для участі в загальних зборах акціонерів; прийняття та аналіз звітів уповноважених осіб регіонального відділення про участь у загальних зборах акціонерів та протоколів зборів; - підготовка пропозиції з питань надання дозволу на отримання кредиту та передачі в заставу майна державних підприємств та акціонерних товариств, які перебувають у сфері управління регіонального відділення, відповідно до порядку, затвердженого Фондом державного майна України; підготовка проєктів пропозицій щодо погодження планів санації та контроль їх виконання, участь у засіданнях комітетів кредиторів за дорученням |
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 13633грн; 2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами); 3) надбавки та доплати (відповідно до Закону України «Про державну службу» та Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік») |
Інформація про строковість призначення на посаду |
строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану |
Перелік інформації та строк її подання |
заява, заповненаособовакарткавстановленого зразка,документи, що підтверджують наявність громадянства Українита відповідноїосвіти. ПоданнявЄдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рікпередбачено перед призначенням на посаду. Інформація подається на адресу електронної пошти або до сектору управління персоналом регіонального відділення до 15:45год. 16.05.2025 |
Дата, час та місце проведення співбесіди |
20.05.2025 о 09:00 год., м. Житомир, вул.Святослава Ріхтера, 20 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію про вакансію |
Багній Оксана Василівна, тел. +38 (0362) 68-40-07 o.bahnii@spfu.gov.ua |
Вимоги відповідно до статей 19 і 20 Закону України «Про державну службу»
1. |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |