A A A K K K

Пояснювальна записка до проекту наказу Фонду державного майна України «Про затвердження Порядку роботи атестаційно-рецензійної комісії»

від 30 квітня 2013 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Фонду державного майна України «Про затвердження Порядку роботи  атестаційно-рецензійної комісії»
  1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект акта розроблено у зв’язку і з набранням чинності постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2013 року № 231 «Деякі питання проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства», якою затверджено Порядок проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства (далі – Порядок), з метою виконання Фондом державного майна України вимог абзацу 2 п. 4 вказаного Порядку щодо встановлення порядку роботи Атестаційно-рецензійної комісії.

  1. Мета і шляхи її досягнення

Метою прийняття проекту наказу є методичне врегулювання питань введення нового напряму (спеціалізацій) «Оцінка для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства» та встановлення порядку роботи атестаційно-рецензійної комісії, яка створюється з метою  рецензування звітів про оцінку та здійснення зовнішнього контролю якості відповідно до вимог, установлених  Порядком і правилами організації контролю якості

3. Правові аспекти

У даній сфері правовідносини регулюються такими нормативно-правовими актами:

  • Конституція України від 28.06.1996 року.
  • Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI.
  • Цивільний кодекс України від 16.01.2003 р. № 435-IV.
  • Закон України «Про Фонд державного майна України» від 09.12.2011 р. № 4107-VI.
  • Закон України «Про центральні органи виконавчої влади» від 17 березня 2011 року N 3166-VI.
  • Закон України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» від 12.07.2001 р. N 2658-III.
  • Інші нормативно-правові акти.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація нормативно-правових актів не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу підлягає  погодженню з Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та  реєстрації у Міністерстві  юстиції  України.

6. Регіональний аспект

Проект наказу не стосується  регіонального аспекту.

6¹. Запобігання дискримінації

У проекті наказу відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.

7. Запобігання корупції

У проекті наказу немає правил і процедур, що можуть містити ризики корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект наказу не потребує проведення консультацій з громадськістю.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект наказу не стосується соціально-трудової сфери.

10. Прогноз результатів

У разі прийняття проекту наказу буде приведено у відповідність нормативно-правові акти Фонду державного майна України у відповідність до постанови від 04 березня 2013 року № 231 «Деякі питання проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства»

 

Заступник Голови Фонду                                                            І. Хотей