Про затвердження Державної програми забезпечення позитивного міжнародного іміджу України на 2003 - 2006 роки
№ 1609 від 14 жовтня 2003 р.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 жовтня 2003 р. | Київ | N 1609 |
Про затвердження Державної програми забезпечення позитивного міжнародного іміджу України на 2003 - 2006 роки
Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Державну програму забезпечення позитивного міжнародного іміджу України на 2003 - 2006 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади - головним розпорядникам коштів державного бюджету:
під час підготовки бюджетних запитів передбачити кошти на виконання відповідних заходів Програми в межах доведених до них граничних обсягів видатків загального фонду державного бюджету;
щороку до 1 грудня інформувати Міністерство закордонних справ про стан виконання Програми для подання узагальненої інформації до 1 січня Кабінетові Міністрів України.
3. Координацію та контроль за виконанням Програми покласти на Міністерство закордонних справ.
Прем'єр-міністр України | В. ЯНУКОВИЧ |
Інд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 жовтня 2003 р. N 1609
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
забезпечення позитивного міжнародного іміджу України на 2003 - 2006 роки
I. Загальна частина
Створення позитивного міжнародного іміджу є одним з ключових завдань, які ставить перед собою кожна держава, що прагне забезпечити своїм громадянам належний рівень життя, а також стати активним учасником міжнародного співробітництва.
Посилення ролі України у світових та загальноєвропейських процесах, формування уявлення про нашу державу як країну з багатою, унікальною культурою та історичною спадщиною, демократичним устроєм, розвинутою високотехнологічною індустріальною базою, як надійного і передбачуваного партнера потребує подальшої активізації інформаційно-пропагандистської діяльності органів виконавчої влади, спрямованої на підвищення міжнародного авторитету України.
Тим часом поверхове, фрагментарне уявлення про Україну в світі гальмує цей процес, робить суперечливим сприйняття міжнародною спільнотою об'єктивних процесів, що відбуваються в нашій державі. Перебування України в результаті відкритості її інформаційного простору під впливом різновекторних, не завжди позитивних інформаційно-пропагандистських потоків обумовлює необхідність посилення цієї складової інформаційно-пропагандистської діяльності.
Ця Програма, спрямована на підвищення позитивного міжнародного іміджу України на 2003 - 2006 рр., передбачає вироблення єдиного комплексного підходу до формування та здійснення інформаційно-пропагандистської політики держави, яка б охоплювала різноманітні сторони її життя. Державна іміджева політика повинна забезпечити узгоджені дії органів державної влади та громадських організацій на цьому напрямі на основі використання економічного, інтелектуального та культурного потенціалу українського суспільства. Всередині країни ця політика повинна спрямовуватися на висвітлення фактичних здобутків і позитивних зрушень, підтримувати впевненість населення у її незмінному прагненні забезпечувати своїм громадянам належний рівень життя. Необхідність забезпечення позитивного іміджу України повинна стати загальнонаціональною ідеєю, яка б згуртовувала навколо себе багатоетнічне українське суспільство.
II. Мета та основні завдання
Основна мета Програми полягає у формуванні та підтриманні позитивного іміджу України як усередині, так і поза її межами, створенні зовнішньої інформаційної атмосфери, необхідної для здійснення внутрішньополітичних та соціально-економічних перетворень, ефективній інформаційній підтримці зовнішньополітичного курсу держави на європейську та євроатлантичну інтеграцію, створенні умов для підвищення авторитету України у політичній, культурній та економічній сферах, посиленні координації діяльності органів виконавчої влади, спрямованої на забезпечення інформаційної присутності України за кордоном, приведенні національного законодавства у відповідність з європейськими та загальносвітовими стандартами.
Основними завданнями Програми є:
1) формування за кордоном позитивного образу України на основі використання незаперечних позитивних явищ та процесів, що відбуваються в українському суспільстві;
2) вироблення єдиного комплексного підходу до провадження центральними та місцевими органами виконавчої влади інформаційно-пропагандистської діяльності, пов'язаної з підвищенням міжнародного іміджу нашої держави, з урахуванням необхідності підтримання у свідомості української громадськості важливості розуміння дій держави та її керівництва, спрямованих на забезпечення належного життєвого рівня українського народу;
3) проведення активної, послідовної, системної інформаційно-роз'яснювальної роботи, в тому числі створення сприятливих інформаційних можливостей для подання об'єктивної інформації про Україну;
4) сприяння розвиткові в Україні єдиного інформаційного простору та процесу становлення в ній інформаційного суспільства, забезпечення його відкритості;
5) забезпечення всебічної інтеграції України у європейський та євроатлантичний простір, у тому числі шляхом обміну інформацією з країнами - членами Європейського Союзу та поглиблення транскордонного інформаційного співробітництва з новоприйнятими членами Європейського Союзу; приведення законодавства у відповідність з європейськими стандартами;
6) пропагування та поширення інформації про здобутки української культури, духовні цінності нашого народу; сприяння проведенню культурного обміну, міжнародному туризму;
7) проведення комплексної інформаційно-пропагандистської політики з метою забезпечення і підтримання позитивного ділового та інвестиційного іміджу України;
8) забезпечення активної співпраці України із світовими та регіональними міжнародними організаціями.
III. Фінансове забезпечення
Фінансування (виконання) визначених у Програмі заходів здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
IV. Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу забезпечити:
1) створення передумов формування позитивного міжнародного іміджу України;
2) поширення в світі об'єктивної інформації про Україну;
3) сприяння залученню іноземних інвестицій, збільшенню припливу туристів, зростанню обсягів капіталів, підвищенню рівня зайнятості, розширенню експорту, приєднанню України до європейських і світових економічних та політичних структур;
4) забезпечення економічної інтеграції та розвитку торговельних відносин з Європейським Союзом, приведення національного законодавства у відповідність з європейськими стандартами.
V. Заходи щодо забезпечення виконання Програми
Політична та культурна сфера
1. Внести пропозиції щодо створення при Президентові України дорадчого органу з покладенням на нього функцій з координації діяльності центральних органів виконавчої влади у сфері іміджевої політики.
МЗС, Мінфін, Мінкультури, Мін'юст, МНС, МОН, Мінекономіки, Держтурадміністрація, Держтелерадіо, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. |
2. Створити неприбуткове інформаційне агентство з метою провадження скоординованої пропагандистської діяльності.
Держтелерадіо, МЗС, Мін'юст, Мінфін, Мінекономіки, Мінпромполітики, Мінкультури, Держтурадміністрація, Держкомзв'язку, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення, Укрінформ, Місія "Україна-відома" (за згодою). Перше півріччя 2004 р. |
3. Сприяти створенню мережі кореспондентських пунктів провідних українських засобів масової інформації за кордоном.
Укрінформ, Держтелерадіо, МЗС, Мінфін, Держкомзв'язку. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
4. Подати в установленому порядку пропозиції щодо збільшення граничної чисельності працівників МЗС з метою утворення відповідного штатного інформаційного підрозділу.
МЗС, Мінфін. Перше півріччя 2004 р. |
5. Сприяти становленню Всесвітньої служби телерадіомовлення "Україна і світ".
Держтелерадіо, Національна компанія телебачення і радіомовлення, Держкомзв'язку, Мінфін, НКАУ, МЗС. | Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
6. Вжити заходів для забезпечення приєднання України до європейської інформаційної інфраструктури.
Держтелерадіо, МЗС, Держкомзв'язку, Мінфін. 2004 рік. |
7. Запровадити системне задоволення потреби конкретних зарубіжних споживачів (бізнесменів, студентів, політологів, туристів тощо) у рекламно-інформаційних матеріалах для подальшого їх розповсюдження через дипломатичні представництва України за кордоном та торговельно-економічні місії у складі посольств України за кордоном.
МЗС, Держтелерадіо, Мінкультури, МОН, Держкомнацміграції, Мінекономіки, Держтурадміністрація, Мінфін, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
8. Надавати державну підтримку Федерації товариств дружби із зарубіжними країнами.
Мінкультури, Товариство "Україна-світ", МЗС, Мінфін. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
9. Розробити в рамках Національної програми "Закордонне українство до 2005 року" план дій, спрямованих на зміцнення контактів зарубіжної молоді українського походження з етнічною батьківщиною.
Держкомнацміграції, Мінкультури, МОН, Держтурадміністрація, Держкомспорт, Мінфін, МЗС. IV квартал 2003 р. |
10. Сприяти створенню при вищих навчальних закладах асоціацій колишніх випускників, громадян інших країн, налагодженню їх співпраці з аналогічними асоціаціями за кордоном.
МОН, Мінкультури, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
11. Забезпечити участь України у міжнародних книжкових виставках та виставках преси.
Держтелерадіо, Мінфін, МЗС, Книжкова палата. 2004 - 2006 роки. |
12. Опрацювати питання щодо створення Інституту вільної преси (з державною часткою фінансування) або Фонду підтримки вільної преси (за рахунок державних внесків, а також інших джерел, не заборонених законодавством).
Держтелерадіо, Мінфін, Мін'юст, МЗС, Місія "Україна-відома" (за згодою). Перше півріччя 2004 р. |
13. Створити єдиний багатомовний Веб-портал МЗС з об'єднанням електронних сторінок усіх дипломатичних представництв України за кордоном.
МЗС, Мінфін, Держкомзв'язку. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
14. Сприяти створенню мережі інформаційно-культурних центрів України за кордоном, розробити необхідну двосторонню договірно-правову базу.
МЗС, МОН, Мін'юст, Мінкультури, Мінфін, Держтелерадіо, Держтурадміністрація, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
15. Провести загальноукраїнський конкурс на кращу торговельну марку з метою її подальшого використання підприємствами - експортерами.
МЗС, Мінекономіки, Торгово-промислова палата, Український союз промисловців і підприємців, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
16. Забезпечувати підготовку та виконання програм співробітництва із зарубіжними інформаційними та консалтинговими агентствами.
МЗС, Мінекономіки, Мінтранс, Мінфін, Держтелерадіо, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
17. Започаткувати проведення конкурсу на краще висвітлення української тематики в зарубіжних засобах масової інформації.
МЗС, Мінекономіки, Держтелерадіо, Держтурадміністрація, Мінкультури, МОН, Місія "Україна-відома" (за згодою). 2004 - 2006 роки. |
18. Забезпечити створення системи громадського телебачення і радіомовлення.
Держтелерадіо, Мінфін, Мінекономіки, Держкомзв'язку, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення. 2004 - 2006 роки. |
19. Завершити розроблення проекту Інформаційного кодексу України.
Держтелерадіо, Мін'юст, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення, МЗС за участю Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації. Друге півріччя 2003 р. |
20. Опрацювати механізм отримання інформації про ділову репутацію іноземних партнерів, які виявляють недобросовісність у виконанні контрактів з українськими підприємствами, та у разі потреби подати Кабінетові Міністрів України відповідні пропозиції.
МЗС, Мінекономіки, Державна податкова адміністрація. 2004 рік. |
Розвиток туристичного потенціалу
21. Проводити на зовнішньому ринку комплексну туристичну рекламно-інформаційну кампанію під гаслом "Україна запрошує".
Держтурадміністрація, МЗС, Мінекономіки, Держтелерадіо, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
22. Створити сучасну інформаційну інфраструктуру за напрямами міжнародних транспортних коридорів та основних автомагістралей.
Держтурадміністрація, МЗС, Мінекономіки, Укравтодор, Держтелерадіо. 2004 - 2005 роки. |
23. Створити мережу центрів туристичної інформації в основних пунктах перетинання державного кордону.
Держтурадміністрація, МЗС, Мінекономіки, Адміністрація Держприкордонслужби, Держтелерадіо. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
24. Здійснити заходи щодо створення мережі туристичних представництв за кордоном, використовуючи можливості торговельно-економічних місій у складі дипломатичних представництв України за кордоном.
Держтурадміністрація, МЗС, Мінекономіки, Держтелерадіо, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
25. Забезпечувати рекламу туристичних можливостей України у засобах масової інформації, орієнтованих на зарубіжних споживачів.
Держтурадміністрація, МЗС, Держтелерадіо, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
26. Створити загальнонаціональний інтернет-портал "Україна запрошує" з використанням основних мов ЮНЕСКО.
Держтурадміністрація, МЗС, Мінекономіки, Держтелерадіо, Держкомзв'язку, Місія "Україна-відома" (за згодою). 2004 рік. |
Приведення національного законодавства у відповідність з європейськими стандартами
27. Сприяти прийняттю:
Цивільно-процесуального кодексу України.
Мін'юст, Верховний Суд України. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік; |
Кримінально-процесуального кодексу України.
Мін'юст, Верховний Суд України. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік; |
Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Мінпраці, Мін'юст, Мінфін, МЗС, Держнаглядохоронпраці, інші центральні органи виконавчої влади. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
28. Сприяти ратифікації:
Протоколу N 12 до Конвенції про захист прав і основних свобод людини.
Мін'юст, МЗС. 2003 рік; |
Європейської угоди про осіб, що беруть участь у процесі Європейського суду з прав людини.
Мін'юст, МЗС, МВС, СБУ. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік; |
Конвенції про контакт з дітьми.
Мін'юст, Держкомсім'ямолодь, МЗС, МОН. Друге півріччя 2003 р. - 2005 рік; |
Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією;
Мін'юст, МВС, СБУ, Мінфін, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2004 р.; |
Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією.
Мін'юст, МВС, СБУ, Мінфін, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2005 рік; |
Конвенції про кіберзлочинність.
МВС, Мін'юст, СБУ, МЗС, Держкомзв'язку. 2005 - 2006 роки; |
Конвенції про захист прав та гідності людини у зв'язку з використанням досягнень біології та медицини.
Комітет з питань біоетики, Мін'юст, МОЗ, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
29. Сприяти підписанню та ратифікації Конвенції про захист персональних даних фізичних осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою та прийняттю Закону України про захист персональних даних.
Держкомзв'язку, Мін'юст, МВС, СБУ, Державна податкова адміністрація. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
30. Вжити заходів для завершення процесу приєднання України до Протоколу про внесення змін до Європейської конвенції про транскордонне телебачення з метою подальшої її ратифікації.
Держтелерадіо, Мін'юст, МЗС, Мінекономіки, Держкомзв'язку. 2003 рік. |
31. Забезпечити виконання зобов'язань України у рамках Європейської Хартії регіональних мов меншин.
Держкомнацміграції, Мін'юст, МОН, Держтелерадіо, Мінфін. Друге півріччя 2003 р. |
32. Забезпечити виконання Угоди про партнерство та співробітництво між Європейськими співтовариствами і Україною.
Мінекономіки, Мін'юст, МЗС, інші центральні органи виконавчої влади. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
33. Активізувати роботу з укладення міжнародних договорів у сфері захисту соціально-економічних інтересів і прав громадян України.
Мінпраці, МЗС, Мін'юст, Пенсійний фонд. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
Діловий та інвестиційний імідж
34. Спростити порядок отримання потенційними інвесторами - громадянами інших держав в'їзних віз до України.
МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
35. Забезпечити впровадження електронної реєстрації суб'єктів підприємництва та оброблення запитів на отримання дозволів, ліцензій шляхом використання Інтернет-технологій.
Держпідприємництво, Мінфін, Державна податкова адміністрація, Держкомзв'язку, Мін'юст, МЗС, Держспоживстандарт, Мінекономіки, Мінпромполітики. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
36. Проводити постійні інформаційно-рекламні кампанії у закордонних засобах масової інформації, організувати регулярні бізнес-форуми в Україні і поза її межами, налагодити тісну взаємодію з провідними міжнародними рейтинговими агентствами.
Мінекономіки, Мінфін, Держпідприємництво, МЗС, Національний банк, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Місія "Україна-відома" (за згодою). Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
37. Провести дні промислових центрів України в окремих країнах - членах ЄС, країнах - кандидатах на вступ до Європейського Союзу.
Мінпромполітики, Мінекономіки, МЗС, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
38. Запровадити міжнародні стандарти регулювання фондового ринку, ринку фінансових послуг, банківського нагляду з урахуванням рекомендацій Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF) та Базельського комітету.
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Держспоживстандарт, Національний банк, Мінекономіки, Мінфін, Державна податкова адміністрація, МВС, МЗС, Держпідприємництво. 2004 - 2006 роки. |
39. Забезпечити прозорість інформації на ринку цінних паперів.
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Мінфін, Національний банк, Державна податкова адміністрація, Держпідприємництво. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
40. Забезпечити ефективне функціонування системи запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом.
Держфінмоніторинг, Національний банк, Мінекономіки, Державна податкова адміністрація, СБУ, МВС, Держпідприємництво, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
41. Запровадити Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку, розроблені Комітетом з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку, спираючись на досвід компаній - видавців цінних паперів, продукцію яких допущено в обіг на міжнародних фондових ринках.
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Мінекономіки, Національний банк, Мінфін, Державна податкова адміністрація, Держпідприємництво, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
42. Внести до Кабінету Міністрів України пропозиції щодо вдосконалення податкової системи, яка передбачає зменшення сукупного податкового навантаження, оптимізацію структури податків, забезпечення повернення податку на додану вартість.
Мінфін, Державна податкова адміністрація. Друге півріччя 2003 р. - 2005 рік. |
43. Забезпечити погашення заборгованості перед підприємствами за виконання оборонних замовлень, виробництво інших товарів і послуг для державних потреб.
Мінфін, Міноборони, інші центральні органи виконавчої влади. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
44. Забезпечити укладення з інвестиційно привабливими країнами двосторонніх угод про уникнення подвійного оподаткування, сприяння та взаємний захист інвестицій тощо.
Державна податкова адміністрація, Мінекономіки, Мін'юст, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
45. Забезпечити здійснення заходів, спрямованих на визнання України як держави з ринковою економікою.
Мінекономіки, Мінфін, Державна податкова адміністрація, Держпідприємництво, МЗС. 2003 рік. |
46. Забезпечити залучення іноземних інвестицій у сферу малого та середнього бізнесу як основного джерела створення робочих місць та розширення експортних можливостей.
Держпідприємництво, Національний банк, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
47. Забезпечити інформування населення із стану справ на ринку цінних паперів шляхом створення відповідних програм радіо- та телепередач, включення до програм навчання у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах вивчення основ фондового ринку.
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг, Держтелерадіо, МОН. 2004 - 2006 роки. |
48. Надавати підприємствам постприватизаційну підтримку шляхом прийняття відповідних нормативно-правових актів.
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Мінекономіки, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
49. Сприяти укладенню угод на організаційно оформлених ринках цінних паперів шляхом запровадження єдиного підходу до оподаткування організаторів торгівлі як у інших професійних учасників ринку цінних паперів та прийняття відповідного законодавства.
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
50. Опрацювати питання щодо створення єдиного реєстру суб'єктів господарської діяльності у сфері торгівлі та у разі потреби внести Кабінетові Міністрів України відповідні пропозиції.
Мінекономіки, Мін'юст, Держпідприємництво. 2004 - 2005 роки. |
Банківська та грошово-кредитна сфера
51. Вжити заходів для здешевлення вартості кредитних банківських ресурсів та збільшення обсягів довгострокового кредитування, у тому числі шляхом удосконалення механізмів реалізації заставленого майна (сприяти внесенню змін до Законів України "Про заставу", "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" тощо).
Національний банк, Мінфін, Мінекономіки, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2005 рік. |
52. Створити монетарні передумови для збільшення обсягів кредитування реального сектору економіки (сприяти прийняттю Закону про Український банк реконструкції).
Національний банк, Мінфін, Мінекономіки, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2005 рік. |
53. Сформувати систему іпотечного кредитування (сприяти прийняттю Законів України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень", "Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень").
Мінфін, Національний банк, Мінекономіки, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2005 рік. |
54. Розвинути систему безготівкових платежів на основі платіжних карток, зокрема карток Національної системи масових електронних платежів (сприяти схваленню Концепції розвитку національної системи масових електронних платежів).
Національний банк, Мінфін, Мінекономіки, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
55. Підвищити рівень капіталізації банків, у тому числі шляхом залучення провідних іноземних банківських установ.
Національний банк, Мінфін, Мінекономіки, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
56. Удосконалити механізм валютного регулювання, поступово лібералізуючи встановлені у цій сфері обмеження (насамперед щодо обов'язкового продажу частини валютних експортних надходжень), створити сприятливі умови для здійснення валютних операцій на умовах "форвард", операцій з валютними деривативами. Сприяти прийняттю Закону України "Про валютне кредитування".
Національний банк, Мінфін, Мінекономіки, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2005 рік. |
57. Підтримувати динаміку валютного курсу на рівні, який сприятиме фінансовій стабільності держави.
Національний банк, Мінфін, Мінекономіки. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
58. Сприяти розвитку системи страхування інвестиційних та кредитних ризиків. Залучати відомі іноземні страхові компанії до реалізації страхових проектів в Україні.
Мінекономіки, Мінфін, МЗС, Національний банк, Мін'юст. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
59. Вжити заходів для виключення Групою з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF) України з переліку країн, що не співпрацюють з нею.
Держфінмоніторинг, Національний банк, Мінекономіки, Мін'юст. 2004 рік. |
Активізація співробітництва із світовими та регіональними міжнародними організаціями
60. Поглиблювати співробітництво України з міжнародними фінансовими організаціями (МВФ, Світовий банк, ЄБРР).
Мінекономіки, Мінфін, Державна податкова адміністрація, Національний банк, Мін'юст, МЗС, інші центральні органи виконавчої влади. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
61. Започаткувати переговори щодо створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС.
Мінекономіки, Мінфін, Мін'юст, Державна податкова адміністрація, Держмитслужба, МЗС, інші центральні органи виконавчої влади. 2005 - 2006 роки. |
62. Укласти угоди про вільну торгівлю з Європейською асоціацією вільної торгівлі, започаткувати переговори про вступ України до ЦЕФТА, посилити співробітництво України в рамках Центральноєвропейської ініціативи, завершити формування зони вільної торгівлі в рамках ГУУАМ та СНД.
Мінекономіки, Мінфін, Мін'юст, Державна податкова адміністрація, Держмитслужба, МЗС, інші центральні органи виконавчої влади. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
63. Налагодити з Групою з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF), Радою Європи та Егмонтською групою підрозділів фінансової розвідки систематичний обмін інформацією з питань, що становлять взаємний інтерес.
Держфінмоніторинг, Національний банк, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
Енергетична політика
64. Забезпечити участь України у міжнародних дослідницьких програмах у сфері використання ядерної енергії, що виконуються під егідою Європейської Комісії та МАГАТЕ.
Мінпаливенерго, МНС, МЗС, Мінекономіки, інші центральні органи виконавчої влади. Друге півріччя 2003 р. - 2004 рік. |
65. Сприяти створенню міжнародної операційної компанії з управління нафтопроводом Одеса - Броди, міжнародного газотранспортного консорціуму із залученням західноєвропейських газових компаній та завершити виконання заходів щодо імплементації Угоди з інтеграції нафтопроводів Дружба - Адрія.
Мінпаливенерго, Мінекономіки, Мінфін, МЗС, НКРЕ. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
66. Завершити переговори в рамках Протоколу з транзиту до Енергетичної хартії.
Мінпаливенерго, Мінекономіки, Мінфін, МЗС, НКРЕ. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
67. Забезпечити виконання міжнародних проектів у рамках положень Оттавського меморандуму 1995 року:
створення інфраструктури виведення Чорнобильської АЕС з експлуатації;
перетворення об'єкта "Укриття" в екологічно безпечну систему.
Мінпаливенерго, МЗС, Мінекономіки. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
Правові аспекти
68. Забезпечити належне фінансування витрат, пов'язаних із захистом прав та інтересів України під час розгляду справ у закордонних юрисдикційних органах, а також розроблення механізму здійснення такого фінансування.
Мін'юст, Мінфін, МЗС. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
69. Розробити та подати до Кабінету Міністрів України проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" щодо обов'язкового погодження органами державної влади, державними підприємствами та підприємствами, у статутному фонді яких є державна частка, проектів зовнішньоекономічних договорів, що стосуються відмови від імунітету України, та підпорядкування таких договорів праву та/або юрисдикції іноземної держави.
Мінекономіки, Мін'юст, МЗС, Фонд державного майна, Мінпромполітики. Друге півріччя 2003 року. |
70. Запровадити ведення обліку укладених зовнішньоекономічних договорів, які містять положення про відмову від імунітету України.
Фонд державного майна, Мін'юст, МЗС, Мінекономіки, Мінпромполітики. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |
71. Сприяти ратифікації Римського статуту міжнародного кримінального суду.
МЗС, Мін'юст. Після внесення відповідних змін до Конституції України. |
72. Сприяти прийняттю Закону України "Про міжнародні договори України" у новій редакції.
МЗС, Мін'юст. 2003 рік. |
73. Забезпечити належне фінансування робіт щодо опублікування міжнародних договорів з метою забезпечення виконання вимог статті 20 Закону України "Про міжнародні договори України".
МЗС, Мінфін. Друге півріччя 2003 р. - 2006 рік. |