A A A K K K

Пояснювальна  записка до проекту наказу Фонду державного майна України "Про порядок віднесення майна до такого, що включається до складу цілісного майнового комплексу державного підприємства"

від 14 грудня 2010 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту наказу Фонду державного майна України "Про порядок віднесення майна до такого, що включається до складу цілісного майнового комплексу державного підприємства"

1. Обґрунтування необхідності прийняття нормативного акта

Проект наказу Фонду державного майна України "Про порядок віднесення майна до такого, що включається до складу цілісного майнового комплексу державного підприємства" розроблено відповідно до підпункту 87.3.5 пункту 87.3 статті 87 Податкового кодексу України, на виконання пункту 58 Плану організації підготовки проектів нормативно-правових актів, необхідних для забезпечення реалізації Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 р. №2755 та Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України" від 2 грудня 2010 р. №2756, схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України 06.12.2010 (протокол № 70). Положення про порядок віднесення майна до такого, що включається до складу цілісного майнового комплексу державного підприємства, дасть змогу реалізувати процес погашення податкового боргу платниками податків - державними підприємствами шляхом відчуження майна, яке не включається до складу цілісного майнового комплексу таких підприємств, який забезпечує провадження основної діяльності, що визначає їх загальнодержавне значення. Таким чином, навіть при відчужені активів таких платників податків їх основна діяльність, яка визначає загальнодержавне значення таких підприємств, не буде припинена.

2. Мета і шляхи її досягнення

Запропонований проект наказу Фонду державного майна України "Про порядок віднесення майна до такого, що включається до складу цілісного майнового комплексу державного підприємства" є нормативно-правовим актом, який визначає принципи та процедуру віднесення майна до такого, що включається до складу цілісних майнових комплексів державних підприємств, які не підлягають приватизації, у тому числі казенних підприємств.

Проект акта забезпечить реалізацію положень підпункту 87.3.5 пункту 87.3 статті 87 Податкового кодексу України.

3. Правові аспекти

У даній сфері суспільних відносин діють Податковий кодекс України, нормативно-правові акти з питань проведення інвентаризації, інші нормативно-правові акти з питань сплати грошових зобов'язань та погашення податкового боргу платниками податків.

Реалізація акта не потребує внесення змін до чинних чи розроблення нових нормативно-правових актів.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація регуляторного акта не потребує додаткових коштів з державного бюджету.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект наказу потребує погодження з Державною податковою службою, Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Проект наказу підлягає правовій експертизі, що проводиться Мін'юстом України.

6. Регіональний аспект

Проект акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7. Запобігання корупції

У проекті акта відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень. Проект наказу не потребує проведення антикорупційної експертизи.

8. Громадське обговорення

Проект нормативно-правового акта разом з повідомленням про його оприлюднення та аналізом регулятивного впливу розміщений на офіційному сайті Фонду державного майна України для одержання зауважень і пропозицій.

Таким чином, Фонд державного майна вжив максимально вичерпних заходів для оприлюднення проекту зазначеного нормативно-правового акта з метою забезпечення широкого громадського обговорення його положень.

9. Позиція соціальних партнерів

Наказ не стосується соціально-трудової сфери.

10. Прогноз результатів

Наказ разом із Положенням дасть змогу реалізувати процес погашення податкового боргу платниками податків - державними підприємствами шляхом відчуження майна, яке не включається до складу цілісного майнового комплексу таких підприємства, який забезпечує провадження основної діяльності, що визначає його загальнодержавне значення. Таким чином, навіть при відчужені активів таких платників податків їх основна діяльність, яка має загальнодержавне значення, не буде припинена.

Заступник Голови ФондуЄ. Григоренко

"___" _________________ 2010 р.