Про стандарт надання адміністративних послуг на надання інформації з реєстру уповноважених осіб з управління корпоративними правами держави
№ 843 від 20 червня 2010 р.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.06.2010 | Київ | № 843 |
Про стандарт надання адміністративних послуг на надання інформації з реєстру уповноважених осіб з управління корпоративними правами держави
З метою виконання пп.4 п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.09 №737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг", враховуючи вимоги Указу Президента України "Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг" від 03.07.09 №508/2009, Тимчасовий порядок надання державних, у тому числі адміністративних послуг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.09 №737,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Стандарт про надання адміністративних послуг на надання інформації з реєстру уповноважених осіб з управління корпоративними правами держави.
2. Департаменту взаємодії з Верховною Радою України та зв'язків з громадськістю забезпечити розміщення Стандарту в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фонду.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Голови Фонду державного майна України Є.Іванова.
Голова Фонду | О. Рябченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Фонду державного майна України 21.06.2010 № 843 |
СТАНДАРТ
про надання адміністративних послуг на надання інформації з реєстру уповноважених осіб з управління корпоративними правами держави
1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт визначає порядок надання адміністративних послуг на надання інформації з реєстру уповноважених осіб з управління корпоративними правами держави.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:
Фонд державного майна України (Департамент з питань корпоративних відносин та відновлення платоспроможності).
1.3. У цьому Стандарті терміни вживаються в значенні, визначеному Положенням про порядок проведення конкурсу з визначення уповноваженої особи на виконання функцій з управління корпоративними правами держави затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 травня 2000 року №791.
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
Одержувачем інформації з реєстру уповноважених осіб з управління корпоративними правами держави є державні органи, суб'єкт господарювання та фізичні особи відповідно до законодавства.
Сторонні особи не можуть мати доступ до документів та інформації з надання адміністративної послуги. Зазначені відомості чи результат надання адміністративної послуги надаються одержувачу після пред'явлення документів, що засвідчують особу, або його законному представнику в разі пред'явлення документів, що підтверджують представництво. Зазначені відомості також можуть бути надані на письмовий запит суду або інших державних органів відповідно до законодавства.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Для одержання адміністративної послуги до Фонду державного майна України подається лист-звернення з обґрунтуванням надання адміністративної послуги.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги 4.1.Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
- подання до Фонду звернення, визначеного пунктом 3.1 Стандарту;
- отримання інформації або листа Фонду із зазначенням причин відмови;
- усунення причин відмови у видачі інформації.
4.2. Послідовність дій адміністративного органу:
- розгляд листа-звернення, поданого одержувачем адміністративної послуги;
- прийняття рішення про надання інформації;
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Фонд приймає рішення щодо надання інформації протягом 30 робочих днів.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Фонд може відмовити одержувачеві адміністративної послуги в разі, якщо одержувач не відповідає вимогам п.2 Стандарту.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Фонд відповідно до пункту 4.2. Стандарту листом підтверджує рішення про надання (відмову) інформації, який підписується заступником Голови Фонду відповідно до розподілу функціональних обов'язків між заступниками Голови Фонду.
8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Адміністративна послуга надається на безоплатній основі.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу та нормативно-правовими актами Фонду.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
10.1. Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Фонду: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, або подаються до поштової скриньки Фонду, яка розташована на першому поверсі Фонду за вказаною адресою.
10.2. Видача інформації здійснюється шляхом надсилання адресату.
11. Режим роботи адміністративного органу
Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефоном: (044) 200-35-52.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) в разі перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Встановлення черговості надання адміністративної послуги не передбачено.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та в ході надання адміністративної послуг
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом:
Розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фонду: www.spfu.gov.ua ;
надання консультацій за контактними телефонами: (044) 200-33-71, (044) 200-31-88.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
При наданні адміністративної послуги звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту
Скарга на недотримання Стандарту може адресуватись до Фонду і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на адресу Фонду: 01133, м. Київ, вул. Кутузова 18/9, або подається до поштової скриньки Фонду, яка розташована на першому поверсі за вказаною адресою.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування одержувачеві збитків
У разі допущення технічної помилки під час оформлення інформації оригінал зазначеної інформації повертається до Фонду, а замість нього видається новий оригінал з виправленими даними.
Заступник директора Департаменту з питань корпоративних відносин та відновлення платоспроможності | Н. Блощаневич |