Пояснювальна записка до проекту змін до Положення про порядок видачі сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 14.03.2002 № 479 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.03.2002 за № 312/6600
від 22 червня 2011 р.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту змін до Положення про порядок видачі сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 14.03.2002 № 479 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.03.2002 за № 312/6600
1. Обгрунтування необхідності прийняття змін
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця" внесено зміни до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" (далі - Закон про оцінку).
Так, відповідно до ст. 19 Закону про оцінку тепер суб'єкти господарювання мають подавати до Фонду державного майна України (ФДМУ) з метою отримання сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності не нотаріально засвідчені копії установчого документа (для юридичних осіб) або свідоцтва про реєстрацію фізичної особи як суб'єкта підприємницької діяльності, а виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою внесення відповідних змін до Положення про порядок видачі сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом ФДМУ від 14.03.2002 № 479 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.03.2002 за № 312/6600 є приведення його у відповідність до Закону про оцінку, а також інших нормативно-правових актів, що стосуються процедури державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3. Правові аспекти
Правовою підставою розроблення нормативно-правового акта є Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця", яким внесено зміни до Закону про оцінку.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація нормативно-правового акта не потребує додаткових коштів з Державного бюджету України.
5. Позиція заінтересованих органів
Проект змін потребує погодження з Державним комітетом з питань регуляторної політики та підприємництва України. Проект змін підлягає правовій експертизі, що проводиться Міністерством юстиції України.
6. Регіональний аспект
Проект нормативно-правового акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.
7. Запобігання корупції
У проекті нормативно-правового акта відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.
8. Громадське обговорення
Відповідно до статті 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань проект нормативно-правового акта разом з повідомленням про його оприлюднення та аналізом регуляторного впливу розміщений на офіційному сайті Фонду державного майна України для одержання зауважень і пропозицій.
Таким чином, Фонд державного майна України вжив максимально вичерпних заходів для оприлюднення проекту зазначеного нормативно - правового акта з метою забезпечення широкого громадського обговорення його положень.
9. Позиція соціальних партнерів
Проект змін не стосується соціально-трудової сфери.
10. Прогноз результатів
Прийняття змін дасть змогу реалізувати основні принципи політики уряду у сфері надання платних адміністративних послуг органами виконавчої влади, зокрема, щодо забезпечення їх доступності та прозорості.
Заступник директора Департаменту оціночної діяльності | Л. Тимощик |